Kaip buvęs didelis strateginių žaidimų gerbėjas (na, ir dabar vis kartais prisėdantis prie šio žanro žaidimų), norėčiau pasidalinti trimis, indie tipo, realaus laiko strateginiais žaidimais, kurių, mano nuomone, tikrai verta laukti.
Jei pavadinimai negirdėti – neišsigąskite. Tai indie žaidimai, kuriami mažesnių, mažiau žinomų studijų. Pasižvalgykite, pasižiūrėkite, ir jei patiko, papildykite savo „Steam“ norų sąrašą šiais mažesniais perliukais.
Taigi, žiūrim ką turim.
1. The Scouring
- Išleidimo data: Early Access jau rugpjūčio 12 d.
- Nuorodos: Steam
„The Scouring“ – tikras skanėstas „Warcraft“ gerbėjams! „Early Access“ versijoje, kuri išleidžiama jau rugpjūtį, rasime dvi tautas (ateityje, galimai, jų bus daugiau) – žmones ir orkus, taip pat kelis skirtingus režimus: skirmish, herojų režimą bei scenarijus (tiek išgyvenimo, tiek MOBA tipo). Kas be ko, bus ir žemėlapių redaktorius su pilna „Steam Workshop“ integracija.
Kažkada ateityje kūrėjai žada pristatyti ir naratyvinę kampaniją, tačiau jos teks palaukti – ji planuojama vėlesniam laikui.
Beje, yra demo versija, kurią galite išbandyti patys. Joje rasite klasikinį skirmish režimą bei du žemėlapius, o savo jėgas galėsite išbandyti tiek prieš DI valdomus oponentus, tiek prieš kitus žaidėjus tinkle.
2. Empire Eternal
- Išleidimo data: neskelbiama
- Nuorodos: Steam
Prisimenate „Empire Earth“? Ne? Tuomet primenu jums, kad tai – senas geras RTS, kuriame, pasirinkę savo civilizaciją, vedame ją per skirtingus laikus – nuo akmens amžiaus iki robotais ir lazeriais apipintų ateities laikų. Keliaujant per skirtingas epochas, mūsų civilizacija keisdavosi ne tik vizualiai, bet ir įgaudavo naujų technologijų, kurių dėka tobulindavome savo ekonomiką bei karinius vienetus. Smagiausia dalis – konfrontacija su priešu, kuris galėdavo būti tiek stipresnis ir technologiškai pranašesnis už tave, tiek silpnesnis, „pastrigęs“ senesniuose laikuose.
Būtent tai pasiūlys „Empire Eternal“, tik jau moderniasniame vizualiniame formate. Žadama, jog žaidimas apims 20 skirtingų erų, bus draugiškas mod’inimui ir pasižymės įmantresnia artimos kovos sistema nei pasižymėjo „Empire Earth“ – galėsime šturmuoti sienas, prisišvartuoti prie priešiškų laivų ir dar daugiau.
3. D.O.R.F. Real-Time Strategic Conflict
- Išleidimo data: neskelbiama
- Nuorodos: Steam, oficiali svetainė
O dabar eilė „Command & Conquer“ gerbėjams. „D.O.R.F. Real-Time Strategic Conflict“ – tai senųjų „Command & Conquer“ žaidimų įkvėpta realaus laiko strategija, kuri savo vizualine puse primins senus gerus 90-ųjų RTS žaidimus.
Žaidimas turės tris skirtingas frakcijas – „Union Of Imperial States“, „Warband Tribes“ ir „Triple Consortium“, kiekviena jų pasižymės savitais pliusais ir minusais. Svarbų vaidmenį atliks resursų gavyba. Neužteks vien tik išsikasti naftos ir žaliavų, bet visa tai reikės dar ir perdirbti gamyklose, tad efektyvus bazės išdėstymas bus labai svarbus.
Kiekviena iš frakcijų turės po naratyvinę kampaniją, o skirmish režime galės „kapotis“ iki 8 žaidėjų vienu metu.